Doe mee

Op 19 maart koos Nieuwegein een nieuwe gemeenteraad. GroenLinks heeft een mooi resultaat geboekt bij de verkiezingen waarbij we weer met 2 zetels zijn teruggekomen in de raad en nu deel uitmaken van de coalitie. Peter Snoeren zit namens GroenLinks en D66 als wethouder in het college.

Ook in de periode 2014 - 2018 zal de afdeling uiteraard actief zijn. Niet alleen in de raad, maar ook daarbuiten. Wil jij bijdragen aan een groen, sociaal en open Nieuwegein door een sterk GroenLinks? Word dan actief binnen de afdeling! Dat kan ook als je weinig tijd hebt. Wij zijn een partij met enthousiaste en bevlogen mensen.

Doe mee!

Helpende handen zijn welkom!

Uiteraard kunnen we flink wat hulp gebruiken bij onze activiteiten, want doe je niet alleen. Bestuur en fractie zijn er juist ook voor de leden, en hopelijk geldt dat ook andersom. Heb je in de komende tijd een uurtje, een dagdeel of meer beschikbaar om mee te werken aan onze campagne? Neem dan contact op met onze campagneleider. Iedere bijdrage, klein of groot, is welkom.

Houd onze agenda in de gaten voor alle activiteiten.

Wat kun je doen?

• Flyeren en in gesprek gaan op verkiezingsmarkt en bij debatten
  • Hang een poster voor je raam
  • Help mee bij het bedenken en organiseren van activiteiten om GroenLinks zichtbaar te houden, ook buiten campagnetijd.

Weinig tijd?

Ook als je weinig tijd hebt, kun je ons enorm helpen:

Meedoen?

Wil je graag meedoen aan onze activiteiten en je inzetten voor een groen, sociaal en open Nieuwegein? Mail dan met Cora Coster e-mail: coracoster@gmail.com. Hou onze agenda in de gaten voor alle activiteiten.

GroenLinks Steunen?

Wil jij GroenLinks financieel steunen? Wil jij op de hoogte blijven van wat er speelt? Wil jij meebeslissen over ons politiek programma en onze kandidaten?

Wordt dan nu lid!