Doe mee

Op 21 maart 2018 gaan we naar de stembus voor het kiezen van een nieuwe gemeenteraad van Nieuwegein! Belangrijke verkiezingen, want GroenLinks heeft de afgelopen periode laten zien dat ze de verantwoordelijkheid van collegedeelname heeft omgezet in belangrijke resultaten. Daar willen kandidaten, fractie en bestuur graag de komende periode mee verder. Het eerste wat we daarvoor nodig hebben is een goede uitslag en daar kun jij bij helpen!

Helpende handen zijn welkom!

Uiteraard kunnen we flink wat hulp gebruiken bij onze activiteiten, zeker in deze drukke periode naar de verkiezingen toe. Bestuur en fractie zijn er juist ook voor de leden, en hopelijk geldt dat ook andersom. Heb je in de komende tijd een uurtje, een dagdeel of meer beschikbaar om mee te werken aan onze campagne? Neem dan contact op met onze campagneleider Sylvana Noorbergen. Iedere bijdrage, klein of groot, is welkom.

Wat kun je doen?

• Flyeren en in gesprek gaan bij huis-aan-huis acties, op de verkiezingsmarkt en bij debatten
  • Hang een poster voor je raam (wordt aan gewerkt!)
  • Help mee bij het bedenken en organiseren van activiteiten om GroenLinks zichtbaar te maken en straks ook te houden, ook buiten campagnetijd.

Weinig tijd?

Ook als je weinig tijd hebt, kun je ons enorm helpen:

Meedoen?

Wil je graag meedoen aan onze activiteiten en je inzetten voor een groen, sociaal en open Nieuwegein? Mail dan met Cora Coster e-mail: coracoster@gmail.com. Hou onze agenda in de gaten voor alle activiteiten.